torsdag den 24. april 2008

Superman vinder ikke hver gang.... :-)

Supermand havde haft en hård dag og besluttede derfor at samle nogle af vennerne og smutte ned på den lokale bar og få et par øl.
Han ringer til Batman som siger: "Nej tak. Jeg er for træt, jeg fangede tre forbrydere igår og desuden skal Batmobilen til service eftersyn."
Så ringer han til Lynet, som siger:"Jeg blev stoppet for spritkørsel forleden, så jeg har besluttet ikke at drikke mere."
Supermand ringer til en del andre superhelte, men får afslag hos dem alle hvorfor han tilsidst får han den ide, at han vil tage over til Wonderwoman. Han flyver over til hendes hus og "træder vande" foran hendes vindue.

Han er forbavset over at se Wonderwoman ligger på ryggen helt nøgen på sin seng, med en smule spredte ben og lukkede øjne. Supermand får en grum tanke.
Hurtigere end lynets hastighed får han hevet sibne bukser ned, åbner vinduet, flyver ind og gør hvad han nu skal gøre og flyver ud igen.

Da han er væk åbner Wonderwoman langsomt øjnene og siger: "Hvad var det?"
"Det ved jeg ikke, men hvorfor har jeg pludseligt så ondt i numsen?", siger Den Usynlige Mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar