torsdag den 7. august 2008

Hvad mænd siger, og hvad det betyder...

Hvad mænd siger og hvad det betyder...

Skal jeg hjælpe med maden?
Betyder...Hvorfor spiser vi ikke endnu?

Aha, Selvfølgelig skat. Ja smukke.
Betyder...Ikke noget. Er bare fyldord.

Det er svært at forklare.
Betyder...jeg aner ikke hvordan det fungerer.

Vi er sent på den.
Betyder...nu har jeg en god grund til at køre sindsygt.

Jo, jeg hører hvad du siger. Jeg har bare en del at tænke på.
Betyder...mon hende den lækre derovre har trusser på.

Ok? Interessant.
Betyder...taler du stadig?

Det var en fed film.
Betyder...den indeholdt pistoler, knive, hurtige biler og
gode damer.

Jeg tænkte på dig og købte så de her roser til dig.
Betyder...hende der stod og solgte dem så alt for godt ud.

Du ser godt ud.
Betyder...Åh nej. Prøv nu ikke flere sæt tøj. Lad os komme
afsted inden jeg sulter ihjel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar