tirsdag den 19. august 2008

Kur mod netafhængighed? :-)

Dette vil jeg gøre for at komme af med min netafhængighed..


  1. Jeg vil drikke en kop kaffe om morgenen og læse avisen, som jeg plejede før der var internet.

  2. Jeg vil spise min mad med kniv og gaffel og ikke kun med den ene hånd mens jeg taster med den den anden.

  3. Jeg vil tage tøj på før kl. 12 middag.

  4. Jeg vil forsøge at gøre rent, vaske tøj og planlægge aftensmaden før jeg tænker på internet.

  5. Jeg vil sætte mig ned og skrive et brev til de stakkels få af mine venner der ikke har net adgang.

  6. Jeg vil ringe til nogen, jeg ikke kan kontakte over nettet.

  7. Jeg vil læse en bog...hvis jeg kan huske hvordan.

  8. Jeg vil se TV og ikke blive fristet til at checke min email i reklamepauserne.

  9. Jeg vil gå ud mindst een gang om ugen om så det er nødvendigt eller ej.

  10. Jeg vil huske at gå i seng....nettet er der også imorgen.



:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar