tirsdag den 29. september 2009

Blondinen der bliver stoppet...

En blondine bliver stoppet af en motorcykelbetjent....
Betjenten: "De kørte for stærkt frue, må jeg se Deres kørekort?"
Blondinen: "Ups...det har jeg glemt hvor er."
Betjenten: "Er det din bil?"
Blondinen: "Ja, det tror jeg da nok."
Betjenten: "Jeg bliver nødt til lige at checke med centralen.
Hallo central? Jeg har standset en ung kvinde der ikke er helt
sikker på om det er hendes egen bil hun kører i."
Centralen: "Den unge kvinde...Er det en blondine med blå
øjne og store tasker i en rød BMW?"
Betjenten: "Øhhh...ja hvorfor?"
Centralen: "Gå tilbage til hende og smid dine bukser..."
Betjenten: "Hvad?!? Det kan jeg da ikke."
Centralen: "Gør det nu bare...stol på mig."
Betjenten går tilbage til blondinen, kigger på hende et kort
øjeblik, og smider derefter bukserne.
Blondinen: "Åh nej, skal jeg nu til at puste i ballon igen?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar