onsdag den 15. september 2010

Sjove captions på billeder af Lars Løkke...

Her til aften synes jeg da lige vi skulle have lidt sjov med de billeder der er taget i gruppen "Mig og statsministeren" på Facebook... ;-)

Jeg tror alle kan få et lille smil på læben - og tænke nærmere over hvordan vi gør os på blleder. Mangt og meget kan "misforstås" på et billede ud fra den tekst der bliver sat ved fotoet.

God fornøjelse. :-)




Lars Løkke giver gerne hånden til den ene nye vælger i perioden
Lars Løkke giver gerne hånden til den ene nye vælger i perioden

Lars Løkke: "Jeg kommer naturligvis ubevæbnet"
Lars - ubevæbnet

Lars Løkke: "Se, den er lige her - en kæmpe bussemand"
Lars Løkke viser bussemand

Lars Løkke keder sig
Lars Løkke keder sig

Endelig afsløret: hvorfor statsministerFRUER egner sig bedre til "Vild med dans"
Lars Løkke egner sig vist ikke helt til Vild med Dans

Lars Løkke: "Det er de andres skyld"
Lars Løkke - det er de andres skyld

Lars Løkke: "Jeg er glad for taget er tæt på mindst én skole her i landet"
Lars Løkke er glad for taget er tæt på bare én skole




Husk nu: humor er godt, og disse eksempler er ren politisk gas. Håber de enkelte har haft det sjovt mens de nåede at møde Lars Løkke mens han stadig var statsminister her i landet... :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar