lørdag den 6. november 2010

Diskriminerende lægebesøg...

En neger går til sin læge og klager over smerter i albuen.

"Vær venlig at tage alt tøjet af og læg dig på alle fire henne ved væggen," siger lægen.

Negeren synes det var en mærkelig anmodning, men gør som han får besked på.

Lægen sidder i sin stol og betragter negeren indgående. "Hmmmm," siger han. "Vær venlig at gå hen til den anden væg og stil dig på alle fire op af den også."

Negeren gør igen hvad han får besked på, og lægen sidder og betragter ham indgående.

Efter lidt tid siger negeren: "Hør doktor, hvordan kan du vurdere min albue ved at jeg står nøgen på alle fire foran din væg?"

- "Nå, men det kan jeg skam heller ikke," svarer lægen. "Sagen er, at jeg har bestilt en ny brun lædersofa, og nu prøver jeg at finde ud af, hvilken væg den skal stå op af"...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar