fredag den 18. marts 2011

Sådan en sk*derik! :-)

En sekretær, en jurist og en partner fra et stort advokatfirma går gennem parken i deres frokostpause og finder en gammel olie lampe.
De gnubber på lampen og ud kommer en ånd.
Ånden siger "Jeg giver normalt kun tre ønsker, så i kan få et hver."
"Mig først! Mig først", siger sekretæren. "Jeg kunne godt tænke mig at være på Bahamas i min egen speedbåd, fuldstændig uden bekymringer."
Puf siger det og væk er hun.

"Så må det være min tur!", siger juristen.
"Jeg kunne godt tænke mig være på en strand på Hawaii med min egen personlige massøse, uendelig mange pina coladaer og mit livs kærlighed."
Puf siger det og han er væk.

"Så er det din tur", siger ånden til partneren.
Partneren svarer: "Jeg vil have de to tilbage på kontoret efter frokost."








God weekend til alle. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar