fredag den 9. december 2011

Misforståelser i en juletid...

I anledning af julen ville en ung mand købe en julegave til sin forlovede.
De havde ikke kendt hinanden særlig længe, så efter moden overvejelse besluttede han, at et par handsker ville være passende.

... ... ... ... Den unge mand fulgtes med sin forlovedes søster til Illum, hvor han købte et par flotte hvide handsker med pelsfoer.

Søsteren købte et par smarte minitrusser til sig selv, men da ekspedienten pakkede varerne ind, kom hun til at give dem de forkerte pakker. Søsteren fik pakken med handskerne og den unge mand pakken med minitrusserne.

Uden at tjekke indholdet sendte den unge mand pakken til sin forlovede med følgende brev:

Kære ...
Jeg har valgt disse, fordi jeg har bemærket, at du ikke plejer at have nogen på, når du går ud om aftenen.

Hvis det ikke havde været for din søster, havde jeg valgt nogle lange med knapper, men hun har altid korte på, som er lette at tage af. Jeg synes selv, at farven er smuk og ekspedienten som solgte mig dem, viste mig et par, hun havde haft på de sidste tre uger, og de var næsten ikke snavsede. Jeg fik hende til at prøve dine og hun så virkelig smart ud.

Jeg ville ønske, jeg var hos dig, så jeg kunne give dig dem på første gang, inden andres hænder kommer i kontakt med dem.

Når du har taget dem af, skal du huske at puste i dem, før du lægger dem væk, da de naturligvis kan være lidt fugtige, efter du har haft dem på.

Tænk nu på, hvor mange gange jeg vil kysse dem i de kommende år. Jeg håber, du tager dem på, når vi ses fredag aften.

Med kærlige hilsner ...

P.S. Det er sidste nye mode at bukke kanten ned, så man kan se lidt af pelsværket

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Go jul til alle :-)
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Ingen kommentarer:

Send en kommentar