fredag den 7. marts 2008

Direkte fra Edens have.... :-)

Eva til Gud i Edens have.....
- "Gud! Vi må tale sammen."
- "Hvad har du på hjertet Eva?"
- "Jeg ved du har skabt mig og har skaffet denne vidunderlige have og alle disse dejlige dyr og den søde slange, men jeg er altså ikke lykkelig."
- "Hvorfor dog ikke det?"
- "Jeg føler mig alene og jeg er efterhånden begyndt at hade æbler."
- "Hmm...måske jeg kunne skabe noget til dig. Jeg kunne skabe dig en mand."
- "En mand? Hvad er en mand?"
- "En mand en simpel skabning med en del dårlige vaner. Han vil lyve, snyde og være selvglad. Desuden vil han ikke være særlig klog. Til gengæld vil han være større og hurtigere end dig og han vil kunne lide at jage og dræbe ting. Han vil kunne holde dig med selskab og give dig gaver."
- "Det lyder da ok...lad mig bare få sådan en."
- "Du kan få ham på en betingelse."
- "Hvilken?"
- "Han vil være stolt, arrogant og selvglad, så du er nødt til at lade ham tro at jeg skabte ham først. Og glem så ikke at dette er vores lille hemmelighed......kvinde til kvinde."

***********

God weekend til alle. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar