fredag den 21. marts 2008

Vikaren i sexbutikken

I sexshoppen...

En hvid kvinde kommer ind:
"Jeg vil gerne kigge på en dildo - hvor meget koster den sorte derovre?"
Ekspedienten: "300 kroner."
Kvinden: "Så lad mig få den jeg har aldrig prøvet en sort før!"
Senere samme dag kommer en sort kvinde ind:
"Jeg vil gerne kigge på en dildo hvor meget koster den hvide derovre?"
Ekspedienten:"300 kroner."
Den sorte kvinde:"Så lad mig få den jeg har aldrig prøvet en hvid før!"
Lidt senere kommer en ældre kvinde ind.
"Jeg vil gerne kigge på en dildo - hvor meget koster den ternede derovre?"
Ekspedienten:"800 kroner."
"Så lad mig få den jeg har aldrig prøvet en ternet før!"

En time senere kommer chefen tilbage og spørger vikaren:
- "Nå, har du så solgt noget mens jeg har været væk?"
- "Ja," siger den hjælpsomme vikar, "jeg har solgt en sort dildo til 300 kr, og en hvid dildo til 300 kr. og så har jeg i øvrigt også solgt din thermokande for 800 kr."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar