torsdag den 25. december 2008

Hvad mænd og kvinder aldrig siger ... :-)

Ting du aldrig hører en mand sige:
1: Jeg synes behårede numser er alt for frække.
2: Hendes bryster er simpelthen for store.
3: Nogle gange vil jeg gerne have at du bare holder om mig.
4: Ja selvfølgelig er det lige så godt med kondom.
5: Det er så lang tid siden vi har været ude og shoppe lad os dog komme afsted.
6: Jeg tror vi er faret vild lad os holde ind til siden og spørge om vej.

Ting du aldrig hører en kvinde sige:
1: Jeg synes behårede numser er alt for frække.
2: Kan vi ikke nøjes med at dyrke sex istedet for at være venner?
3: Denne diamant er alt for stor.
4: Jeg tager den altså kun i munden hvis jeg får lov til at sluge.
5: Åhh, hvor er den bare stor!
6: Jeg tog fejl - du har ret igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar