onsdag den 2. december 2009

Når generationer mødes... :-)

Det var en gammel mand som stod på toget og satte sig i en kupe hvor der sad en punker med hanekam og alt hvad der nu hører sig til en punker.
Den gamle mand og punkeren sad længe og så på hinanden uden at sige noget. Da de havde kørt et stykke tid uden at sige noget sagde punkeren til den gamle mand:
"Hvad så dit gamle fjols, har du aldrig gjort noget vildt?"
Den gamle mand sad et stykke tid og kiggede intenst på punkeren inden han svarede: "Jo, det har jeg faktisk. Engang jeg var ung kneppede jeg en høne, og nu sidder jeg og spekulerer på om du er min søn."

----------------------------------------------------------------

Stort tillykke til søsteren, Heidi, der i dag runder de 34

----------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar