lørdag den 24. december 2011

579 vitser på 4 år...

I denne søde juletid er det ganske moderne at gøre status, og det vil jeg også gøre i dag, for det er nu lidt over 4 år siden denne blog startede. Det er med tiden blevet til 579 vitser - og mig bekendt, kun sjældent en genganger blandt de delte vitser. Det som startede med en samling fordi jeg i forvejen sendte vitser til min daværende svigerfar når han var ude som skibskok blev til en kæmpe samling af vitser som efter min bedste overbevisning er blandt de bedste du kan finde her på nettet.

Det håber jeg selvfølgelig også I læsere synes, og at det er derfor I kommer tilbage og læser nye vitser efterhånden som disse udkommer. Alle ønskes en fortsat god jul samt et godt og lykkebringende nytår, 2012. :-)

* * * * * * * * * * * * * * * * * *


Søren, Peter, og Hans sidder og snakker om hvor meget deres mor kan gabe over.

Søren: Når min mor tar en bid af et æble er det halve af æblet væk.

Peter: Min mor kan tage et helt pære ind i munden så bare stilken er uden for.

Det er da ingen ting siger Hans, den anden aften da min mor og far var gået i seng, hørte jeg mor sige til far! Sluk lige standerlampen så skal jeg tage den i munden.

:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar