torsdag den 17. maj 2012

Kondomer - Obama beder om hjælp fra Frankrig

Tak til Dagensvits.com drevet af Cyril Malka, som inspirerede til ugens bedste vits, som kommer her:

USA's præsident, Obama, ringer til den nyvalgte franske præsident, Hollande, og spørger ham:

- François, jeg har brug for din hjælp. Jeg har brug for en vigtig bestilling from you. En af vores største kondom-fabrikker er stået af, det er en disaster.

- Oui, bien sûr, ingen problemer. Hvad kan vi gøre for dig?

- Well, François, jeg vil have brug for 100.000 kondomer for nogle af vores soldater hurtigst muligt, blot til nogle få dages forbrug, indtil fabrikken er på toppen igen.

- Pas de problème, Barack, jeg ordner det, så I får det hurtigst muligt.

Obama takker, og lige før han lægger på, tilføjer han:

- Åh, yes, I was about to forget: kondomerne skal være røde, blå og hvide og være 40 cm lange og 15 cm i omkreds.

François bliver noget paf, da han hører det, men lader som ingenting. Han ringer til en fransk storfabrikant af kondomer.

- Goddag, her er François Hollande, jeg vil gerne bestille 100.000 kondomer, som skal sendes til USA hurtigst muligt. De skal være blå, hvide og røde og 40 cm lange og 15 cm i omkreds.

Fabrikkens direktør er forbavset, da han hører størrelsen:

- Waoh! Det var da imponerende størrelser, de skal have. Hvad skal de dog med dem? Men okay, ingen cow on the ice, jeg skal nok honorere bestillingen, Hr. præsident. Var der noget andet?

- Ja, svarer Hollande, på hvert kondom, skriv: "Made in France. Size: Small".

Bon weekend à tous. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar