torsdag den 17. januar 2013

Statsministeren på motorvejen i ministerbilen

En lastbil kører ud af motorvejen. Pludselig kører en ministerbil op på siden af den, Helle Thorning Schmidt ruller vinduet ned og råber:

"Jeg hedder Helle og er Danmarks statsminister. Jeg kører Ministerbil, og du er ved at tabe din last!"

Lastbilchaufføren ryster på hovedet og sætter farten op.

Et øjeblik efter er Helle der igen og råber nøjagtigt det samme.

Lastbilchaufføren sætter igen farten op. Der går et øjeblik, hvorefter Ministerbilen igen kører op på siden:

Helle råber nu meget højt og indtrængende:

"Jeg hedder Helle Thorning Schmidt og er Danmarks statsminister, Jeg kører Ministerbil, og du er ved at tabe din last!"

Lastbilchaufføren ruller vinduet ned og råber, nu tydeligt irriteret:

"Jeg hedder Jens, jeg er lastbilchauffør, og jeg er ved at salte vejen!"


Hun lever tydeligvis op til tegneserien Statsministeren, hvilket jo blot gør denne endnu sjovere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar